Dag huis, dag tuin, dag opbergschuur - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Mirjam Porte - WaarBenJij.nu Dag huis, dag tuin, dag opbergschuur - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Mirjam Porte - WaarBenJij.nu

Dag huis, dag tuin, dag opbergschuur

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

05 Oktober 2006 | Nederland, Zwolle

Hallo lieve,lieve allemaal,

EINDELIJK na een paar hectische maar o zo gezellige weken plaats ik nu mijn eerste berichtje. Ja ik weet het...ik had hem al zo veel eerder 100.000 keer belooft...maar ja ..beter laat dan nooit é. Deze laatste weken besfte ik pas dat ik enorm gezegend ben met een groot aantal lieve vrienden. De hulp die ik van iedereen gehad heb en nog heb was en is fantastisch.Varierend van een goed gesprek onder het genot van een glaasje wijn, een onverwachte logeerpartij,telefoongesprekken uit het verre oosten, een getracteerd uitje naar de ardennen,etentjes, bananendozen,het beschikbaar stellen van auto's en opslagruimte tot keihard werken met inpakken van dozen en verhuizen van inboedel.en tot slot de ruimte krijgen om mijn eigen ding te kunnen doen. Vrienden en fam. hoe kan ik jullie hiervoor ooit genoeg bedanken. Op het moment zit ik bij mijn broer in zwolle dit te typen en heb vanmorgen de deur in "Truzement"achter me dicht gegooid.Niet met weemoed zoals ik ergens verwacht had maar met een goed gevoel.Dit was een goed en mooi hoofdstuk dus op naar het volgende want het boek is nog lang niet uit. morgen nog wat laatste dingen regelen en dan eens kijken of ik mijn rugzak toch nog wel dicht ga krijgen.Echt groot zijn die dingen nu ook weer niet..hahaha...of heb ik nu toch te veel spul mee. Het zal wel aan die 10 kilo tampons liggen want dat kennen ze daar in nepal niet heb ik me laten vertellen. Zaterdag naar schiphol. Om 15:00u vliegen en een uur later landen in Londen, daar 5 uur wachten en dan op naar Muscat(Oman) waar ik 8 uur mag wachten tot mijn volgende vlucht. Van hieruit 3uur vliegen tot Kathmandu.Een kleine uitputtingslag maar het zal het vast allemaal waard zijn. De eerste drie weken is het een beetje rondkijken en evt. een 10daagse trekking maken. Daarna 3mnd werken voor cross-borders en dat houd in dat ik of engelse les ga geven op schooltjes of in kinderopvang tehuizen ga helpen.Ik ben enorm benieuwd en heb er ontzettend veel zin in.zo mijn eerste berichtje is hierbij geschreven. Ik probeer jullie zoveel als het kan op de hoogte te houden.

Groetjes
Mir

  • 05 Oktober 2006 - 20:57

    Anoucha Steijaert:

    O, O Mirjam, wat heb je dat allemaal mooi onder woorden gebracht, een mooi verhaal en het word nog veel mooier van wat jij allemaal gaat meemaken daar in het verre land. Ben benieuwd en ga je volgen via deze site. Heel veel toy toy en plezier, groetjes Anoucha Steijaert.

  • 06 Oktober 2006 - 07:08

    Rinie Suzanne Esther:

    Hoi Mirjam,
    Goede reis en veel succes daar! We volgen je op je site.
    Groeten Rinie, Suzanne, Esther en Bram uit Cadzand

  • 06 Oktober 2006 - 09:16

    Ing:

    Hoi Mir. Joepie, mooi nieuw begin. ben benieuwd naar de eerste foto's...
    tot straks voor een emotioneel afscheid

  • 06 Oktober 2006 - 10:00

    Ron Jolyn:

    Hoi Mirjam we zullen het berichtje wel aan Maya en JW laten lezen.Goede reis en we zijn zeer benieuwd naar de reis verhalen.O ja als de douane niet weet wat wat tampons zijn zeg je maar dat het oordopjes zijn ...hihi Ron en Jolyn

  • 06 Oktober 2006 - 14:16

    Moesje:):

    lieve mirjam..
    ik mis je nu al hoor..
    echt heeel veel plezier daar.. lief zijn, niet te veel rare streken.. blabla..
    we houden elkaar op de hoogte..
    oppassen ee.. kus van marloes


  • 06 Oktober 2006 - 14:52

    Marianne:

    hoi hoi
    heel veel succes in verweggistan.
    We zijn zeer benieuwd hoe het jou daar zal bevallen, we houden je site in de gaten ,een goede reis en heeel veel plezier toegewenst
    heeel veel knuffeltjes en kusjes van Jhon& Marianne en Sharona & Thijs

  • 06 Oktober 2006 - 19:36

    Arend:

    He! Fantastisch om je nog even te zien. De kids waren wat druk maar ik wilde je nog even uitzwaaien. Ik weet dat je een prachtige reis zal hebben die je weer verder zal brengen op je reis door dit leven. Ik voelde me ook niet verdrietig omdat ik gewoon weet en voel dat je dit moet doen. Geniet met volle teugen, ontdek, voel en ervaar. Ik wens je alle goeds en reis met je mee! Liefs, Arend

  • 07 Oktober 2006 - 14:42

    Eelco En Lieke:

    ha die Mirjam, wees voorzichtig en een behouden vaart. We volgen je via de site. Veeeel plezier. Groetjes Eelco en Lieke

  • 07 Oktober 2006 - 16:01

    Tessa:

    Hooii mir ! Ik hoop dtt Je htt Super Gaat hebben in Nepal ! En dtt wel Zonder my ! Ik ga je egt Super Missen Hoor !! MaarJaa :D Als het goed is Sta jy nu in londen Te wachten op het Volgende vliegtuig..
    Gister hadden Nick Robin Jolien Snader en ik nog een spandoek voor je gemaakt Maar jammergenoeg Was ik die vergeten uit de Auto te Halen :( Ik ben Super beniewd naar de avonturen die je gaat beleven .. Ik heb me Aangemeld Op jou site dus Als je een nieuw avontuur hebt beleeft gaa ik ze GELIJK lezen :D Maar ik weet niet zo veel meer te typen dus Stop ik maar :(
    SUPER VEEL PLEZIER IN NEPAL !!
    Dikke kus Tessa

  • 07 Oktober 2006 - 16:38

    Mirjam Porte(ikzelf:

    hoi allemaal,even op deze manieer,ben nl mijn adres om berichten te sturen even kwijtt.Ik sta nu aan een zuil op london airport dit te mailen voor slechts 1 pond haha wat een bak he.vlucht was al komisch.piepklein vliegtuigje en ik zat bij de nooduittgang.het kwam er op neer dat wanneer het vliegtuig zou te dreigen crashen, ik de deur moest opengooien.ik moestt er dan wel rekening mee houden dat de deur zowat op me schoot zou vallen en hem dan als een soort karatekid naar buiten moest schoppen. tijd is op

  • 07 Oktober 2006 - 16:57

    Onno En Yolanda:

    Hey Mirjam,

    Dat jij bij de nooduitgang mocht zitten is omdat je altijd zo koelbloedig bent! Je zet het vliegtuig zelf wel aan de grond als het moet.
    Wij weten zeker dat je een fantastische tijd tegemoet gaat en volgen je op de voet.

    Groetjes en geniet met proppen!

    Onno en Yolanda

  • 07 Oktober 2006 - 19:34

    Ilse:

    Hey lieve mir... Kan het niet vaak genoeg tegen je zeggen maar enjoy it...and keep in touch...
    kus ilse

  • 25 Oktober 2006 - 13:12

    Geert En Maycke:

    Mirjam, het raam van je woonkamer staat nog open!
    Vele groetjes uit Truzement

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Mijn eerste reis

Hallo lieve,lieve allemaal,

EINDELIJK na een paar hectische maar o zo gezellige weken plaats ik nu mijn eerste berichtje. Ja ik weet het...ik had hem al zo veel eerder 100.000 keer belooft...maar ja ..beter laat dan nooit é. Deze laatste weken besfte ik pas dat ik enorm gezegend ben met een groot aantal lieve vrienden. De hulp die ik van iedereen gehad heb en nog heb was en is fantastisch.Varierend van een goed gesprek onder het genot van een glaasje wijn, een onverwachte logeerpartij,telefoongesprekken uit het verre oosten, een getracteerd uitje naar de ardennen,etentjes, bananendozen,het beschikbaar stellen van auto's en opslagruimte tot keihard werken met inpakken van dozen en verhuizen van inboedel.en tot slot de ruimte krijgen om mijn eigen ding te kunnen doen. Vrienden en fam. hoe kan ik jullie hiervoor ooit genoeg bedanken. Op het moment zit ik bij mijn broer in zwolle dit te typen en heb vanmorgen de deur in "Truzement"achter me dicht gegooid.Niet met weemoed zoals ik ergens verwacht had maar met een goed gevoel.Dit was een goed en mooi hoofdstuk dus op naar het volgende want het boek is nog lang niet uit. morgen nog wat laatste dingen regelen en dan eens kijken of ik mijn rugzak toch nog wel dicht ga krijgen.Echt groot zijn die dingen nu ook weer niet..hahaha...of heb ik nu toch te veel spul mee. Het zal wel aan die 10 kilo tampons liggen want dat kennen ze daar in nepal niet heb ik me laten vertellen. Zaterdag naar schiphol. Om 15:00u vliegen en een uur later landen in Londen, daar 5 uur wachten en dan op naar Muscat(Oman) waar ik 8 uur mag wachten tot mijn volgende vlucht. Van hieruit 3uur vliegen tot Kathmandu.Een kleine uitputtingslag maar het zal het vast allemaal waard zijn. De eerste drie weken is het een beetje rondkijken en evt. een 10daagse trekking maken. Daarna 3mnd werken voor cross-borders en dat houd in dat ik of engelse les ga geven op schooltjes of in kinderopvang tehuizen ga helpen.Ik ben enorm benieuwd en heb er ontzettend veel zin in.zo mijn eerste berichtje is hierbij geschreven. Ik probeer jullie zoveel als het kan op de hoogte te houden.

Groetjes
Mir

Recente Reisverslagen:

11 April 2007

Onverwachts terug naar Nederland

15 Maart 2007

jeuuhhh..wat er nu allemaal staat te gebeuren !!!

05 Maart 2007

Happy Holly !!!!

02 Maart 2007

dhading,part two...en meer

29 Januari 2007

End off part one!!..en nog ff terug...
Mirjam

Hallo lieve,lieve allemaal, EINDELIJK na een paar hectische maar o zo gezellige weken plaats ik nu mijn eerste berichtje. Ja ik weet het...ik had hem al zo veel eerder 100.000 keer belooft...maar ja ..beter laat dan nooit é. Deze laatste weken besfte ik pas dat ik enorm gezegend ben met een groot aantal lieve vrienden. De hulp die ik van iedereen gehad heb en nog heb was en is fantastisch.Varierend van een goed gesprek onder het genot van een glaasje wijn, een onverwachte logeerpartij,telefoongesprekken uit het verre oosten, een getracteerd uitje naar de ardennen,etentjes, bananendozen,het beschikbaar stellen van auto's en opslagruimte tot keihard werken met inpakken van dozen en verhuizen van inboedel.en tot slot de ruimte krijgen om mijn eigen ding te kunnen doen. Vrienden en fam. hoe kan ik jullie hiervoor ooit genoeg bedanken. Op het moment zit ik bij mijn broer in zwolle dit te typen en heb vanmorgen de deur in "Truzement"achter me dicht gegooid.Niet met weemoed zoals ik ergens verwacht had maar met een goed gevoel.Dit was een goed en mooi hoofdstuk dus op naar het volgende want het boek is nog lang niet uit. morgen nog wat laatste dingen regelen en dan eens kijken of ik mijn rugzak toch nog wel dicht ga krijgen.Echt groot zijn die dingen nu ook weer niet..hahaha...of heb ik nu toch te veel spul mee. Het zal wel aan die 10 kilo tampons liggen want dat kennen ze daar in nepal niet heb ik me laten vertellen. Zaterdag naar schiphol. Om 15:00u vliegen en een uur later landen in Londen, daar 5 uur wachten en dan op naar Muscat(Oman) waar ik 8 uur mag wachten tot mijn volgende vlucht. Van hieruit 3uur vliegen tot Kathmandu.Een kleine uitputtingslag maar het zal het vast allemaal waard zijn. De eerste drie weken is het een beetje rondkijken en evt. een 10daagse trekking maken. Daarna 3mnd werken voor cross-borders en dat houd in dat ik of engelse les ga geven op schooltjes of in kinderopvang tehuizen ga helpen.Ik ben enorm benieuwd en heb er ontzettend veel zin in.zo mijn eerste berichtje is hierbij geschreven. Ik probeer jullie zoveel als het kan op de hoogte te houden. Groetjes Mir

Actief sinds 26 Sept. 2006
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 30838

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2006 - 07 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: