vlieg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mirjam Porte - WaarBenJij.nu vlieg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mirjam Porte - WaarBenJij.nu

vlieg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

07 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

nou ja,zit nu in londen opt vliegveld en niet in oost timor hoor.Even een vervolg op zie onder reacties. na het karate verhaal en mijn gedachtes over hoe de mensen te redden in geval van nood ttoch ingedommeld.kort daarna waren we al weer bezig met de landing en toen.....naar de douane...men...das geen kattepis hier.schoenen uit,riem af alles afgeven wat in de broekzakken zit etc....daarna met shuttlebus naar andere kantt van het vliegveld.nu moet ik nog mijn boardingpas ontvangen maar er zit nog niemand achter de incheckbalie.dan maar even rondkijken.leuke horloges gezien,kosten reiswereldeje, slechts 700 pond.na enige aarzeling toch maar doorgelopen nu ff internette.geweldig.nog 2min.tte gaan dan stoptt de verbinding.ik geloof dat mijn typen toch nog niet optimaal is.om half 9,deze tijd, vertrekt mijn volgende vlucht.oeps moet nu afronden. Tot snel mensen,ik voel me toch al weer redelijk tthuis zo in het

  • 07 Oktober 2006 - 17:48

    Inggggggrrrrrid:

    Eindelijk op weg naar een langere vlucht. slaap lekker en hoor je morgen

  • 08 Oktober 2006 - 08:29

    Tessa:

    Whhahah :D Ohjaa dtt had ik ook door de douane .. Me riem af oorbellen uit enz Ik moest me zowat heleemaaaaal uitkleden :P Nuu de lange vlucht nog :D Slaap lekker ennee Pff ik Chek elke morgen je sitee dus ik blyf op de hoogte Hoop ik ;) whahaha :D HVJ (L) Dikkee vette natee kus van Tessaa :D:D

  • 08 Oktober 2006 - 10:38

    Pa En Ma:

    Hebben alle reacties gelezen, prachtig. We zijn trots dat zoveel vrienden jou het goede toewensen. Samen met Hans komen we een heel eind. Over een tijdje kunnen we het op eigen kracht. Meisje heel veel sterkte en blijf jezelf. Een dikke knuffel.

  • 08 Oktober 2006 - 16:54

    Hans Van Ommen:

    Lieve Mir,

    nog niet eens zo lang onderweg en nu al het een en ander meegemaakt. Dit is pas het begin van een reis die je je leven lang zal bijblijven. We houden je site in de gaten, enjoy and live.

    Groetjes uit Heino

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hallo lieve,lieve allemaal,

EINDELIJK na een paar hectische maar o zo gezellige weken plaats ik nu mijn eerste berichtje. Ja ik weet het...ik had hem al zo veel eerder 100.000 keer belooft...maar ja ..beter laat dan nooit é. Deze laatste weken besfte ik pas dat ik enorm gezegend ben met een groot aantal lieve vrienden. De hulp die ik van iedereen gehad heb en nog heb was en is fantastisch.Varierend van een goed gesprek onder het genot van een glaasje wijn, een onverwachte logeerpartij,telefoongesprekken uit het verre oosten, een getracteerd uitje naar de ardennen,etentjes, bananendozen,het beschikbaar stellen van auto's en opslagruimte tot keihard werken met inpakken van dozen en verhuizen van inboedel.en tot slot de ruimte krijgen om mijn eigen ding te kunnen doen. Vrienden en fam. hoe kan ik jullie hiervoor ooit genoeg bedanken. Op het moment zit ik bij mijn broer in zwolle dit te typen en heb vanmorgen de deur in "Truzement"achter me dicht gegooid.Niet met weemoed zoals ik ergens verwacht had maar met een goed gevoel.Dit was een goed en mooi hoofdstuk dus op naar het volgende want het boek is nog lang niet uit. morgen nog wat laatste dingen regelen en dan eens kijken of ik mijn rugzak toch nog wel dicht ga krijgen.Echt groot zijn die dingen nu ook weer niet..hahaha...of heb ik nu toch te veel spul mee. Het zal wel aan die 10 kilo tampons liggen want dat kennen ze daar in nepal niet heb ik me laten vertellen. Zaterdag naar schiphol. Om 15:00u vliegen en een uur later landen in Londen, daar 5 uur wachten en dan op naar Muscat(Oman) waar ik 8 uur mag wachten tot mijn volgende vlucht. Van hieruit 3uur vliegen tot Kathmandu.Een kleine uitputtingslag maar het zal het vast allemaal waard zijn. De eerste drie weken is het een beetje rondkijken en evt. een 10daagse trekking maken. Daarna 3mnd werken voor cross-borders en dat houd in dat ik of engelse les ga geven op schooltjes of in kinderopvang tehuizen ga helpen.Ik ben enorm benieuwd en heb er ontzettend veel zin in.zo mijn eerste berichtje is hierbij geschreven. Ik probeer jullie zoveel als het kan op de hoogte te houden.

Groetjes
Mir

Recente Reisverslagen:

11 April 2007

Onverwachts terug naar Nederland

15 Maart 2007

jeuuhhh..wat er nu allemaal staat te gebeuren !!!

05 Maart 2007

Happy Holly !!!!

02 Maart 2007

dhading,part two...en meer

29 Januari 2007

End off part one!!..en nog ff terug...
Mirjam

Hallo lieve,lieve allemaal, EINDELIJK na een paar hectische maar o zo gezellige weken plaats ik nu mijn eerste berichtje. Ja ik weet het...ik had hem al zo veel eerder 100.000 keer belooft...maar ja ..beter laat dan nooit é. Deze laatste weken besfte ik pas dat ik enorm gezegend ben met een groot aantal lieve vrienden. De hulp die ik van iedereen gehad heb en nog heb was en is fantastisch.Varierend van een goed gesprek onder het genot van een glaasje wijn, een onverwachte logeerpartij,telefoongesprekken uit het verre oosten, een getracteerd uitje naar de ardennen,etentjes, bananendozen,het beschikbaar stellen van auto's en opslagruimte tot keihard werken met inpakken van dozen en verhuizen van inboedel.en tot slot de ruimte krijgen om mijn eigen ding te kunnen doen. Vrienden en fam. hoe kan ik jullie hiervoor ooit genoeg bedanken. Op het moment zit ik bij mijn broer in zwolle dit te typen en heb vanmorgen de deur in "Truzement"achter me dicht gegooid.Niet met weemoed zoals ik ergens verwacht had maar met een goed gevoel.Dit was een goed en mooi hoofdstuk dus op naar het volgende want het boek is nog lang niet uit. morgen nog wat laatste dingen regelen en dan eens kijken of ik mijn rugzak toch nog wel dicht ga krijgen.Echt groot zijn die dingen nu ook weer niet..hahaha...of heb ik nu toch te veel spul mee. Het zal wel aan die 10 kilo tampons liggen want dat kennen ze daar in nepal niet heb ik me laten vertellen. Zaterdag naar schiphol. Om 15:00u vliegen en een uur later landen in Londen, daar 5 uur wachten en dan op naar Muscat(Oman) waar ik 8 uur mag wachten tot mijn volgende vlucht. Van hieruit 3uur vliegen tot Kathmandu.Een kleine uitputtingslag maar het zal het vast allemaal waard zijn. De eerste drie weken is het een beetje rondkijken en evt. een 10daagse trekking maken. Daarna 3mnd werken voor cross-borders en dat houd in dat ik of engelse les ga geven op schooltjes of in kinderopvang tehuizen ga helpen.Ik ben enorm benieuwd en heb er ontzettend veel zin in.zo mijn eerste berichtje is hierbij geschreven. Ik probeer jullie zoveel als het kan op de hoogte te houden. Groetjes Mir

Actief sinds 26 Sept. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 30832

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2006 - 07 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: